Πέμπτη 1 Ιουνίου
Η Μινωική Κρήτη... αναπαράσταση της Κνωσού
Πέμπτη 22 Απριλίου
Εργασία 1 από το ΤΕ σελ. 41.
Η Προϊστορική εποχή στη Θράκη
(Προαιρετική εργασία )
Αφού δείτε την
παρουσίαση του Μουσείου Κομοτηνής
Η νεολιθική εποχή στη Θράκη και μελετήσετε τις πήγες για την προϊστορική εποχή
στη Θράκη
, να κάνετε, όσες δραστηριότητες θέλετε, από το Εκπαιδευτικό
πρόγραμμα για την Γ΄ τάξη του Αρχαιολογικού μουσείου Κομοτηνής.
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την Γ΄ τάξη: https://www.culture.gov.gr/DocLib/%CE%97%20%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%AE%20%CE%B5%CF%80%CE%BF%CF%87%CE%AE%20%CF%83%CF%84%CE%B7%20%CE%98%CF%81%CE%AC%CE%BA%CE%B7.pdf
πηγές:
- Θράκη:
Αρχαιολογικά κατάλοιπα ανθρώπινης παρουσίας από την νεολιθική περίοδο5.000
χρόνια ιστορίας έφεραν στο φως οι ανασκαφές για τον ΤΑΡ https://m.naftemporiki.gr/story/1333126
· Η προϊστορία στο χώρο της Δυτικής Θράκης https://www.archaiologia.gr/blog/issue/%CE%B7-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%8A%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%87%CF%8E%CF%81%CE%BF-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B4%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82-%CE%B8%CF%81%CE%AC%CE%BA/
Δευτέρα 19 Απριλίου
Παλαιολιθική νεολιθική εποχή
Ø Ένα κείμενο με συμπλήρωση κενών για το μάθημα της Ιστορίας
στην ενότητα παλαιολιθική εποχή, από την κ. Πελαγία Αποστολίδου
https://learningapps.org/watch?v=po6nzwtwj21
και τις εργασίες 1 και 2 στο ΤΕ σελ. 41
Ø Διάβασε την ενότητα 3. Η Νεολιθική εποχή στην Ελλάδα (ΒΜ, σελ. 104-105)
Ένα παιδί 9 ετών που ζει στα νεολιθικά χρόνια :
Πέμπτη 15 Απριλίου
Ιστορία
2. Νεολιθική εποχή (ΒΜ, σελ.101-103)
Να
μελετήσετε το κείμενο και τις πηγές και να απαντήσετε ( προφορικά ) στις ερωτήσεις,
της σελ. 103.
(Προαιρετικά
)
Επιπλέον,
να κάνετε είτε προφορικά, είτε γραπτά, είτε
με το ipad
την
παρακάτω εργασία :
Δραστηριότητα
: Φτιάχνω το δικό μου νεολιθικό ήρωα-
παιδί
Ζωγραφίστε ή φτιάξτε με πλαστελίνη τον ήρωα της
ιστορίας σας, ένα παιδί της ηλικίας σας,
που ζει στα νεολιθικά χρόνια .
Γράψτε τα χαρακτηριστικά του και περιγράψτε μια ημέρα
του!
Πώς νομίζετε ότι περνούσε τη μέρα του, ένα παιδί της
ηλικίας σας, στα νεολιθικά χρόνια;
Πώς ήταν η όψη του;
Πού έμενε;
Τι φορούσε;
Τι έτρωγε;
Με τι
παιχνίδια έπαιζε ;
Για τα επόμενα μαθήματα να πάρετε πηλό για να κάνουμε κατασκευές
Φτιάχνω το δικό μου παλαιολιθικό ήρωα- παιδί
Δευτέρα 12 Απριλίου
Παλαιολιθική εποχή
Εργασίες 1-5,
από το ΤΕ, σελ. 40
Πέμπτη 8 Απριλίου 2021
Πώς περνούσαν τη μέρα τους οι άνθρωποι στην Παλαιολιθική Εποχή
Μελετήσαμε τη ζωή των ανθρώπων της Παλαιολιθικής
Εποχής, μελετώντας πήγες (δίνονται παρακάτω)
Τα
ερωτήματα που μας απασχόλησαν στο σημερινό μάθημα :
1. Τι έτρωγαν οι άνθρωποι;
2. Πού έβρισκαν
την τροφή τους;
3. Από τι είναι φτιαγμένα τα ρούχα που φορούσαν;
4. Από τι είναι φτιαγμένα τα εργαλεία τους και πώς
τα χρησιμοποιούσανς
5. Πώς
περνούσαν τη μέρα τους;
6. Έκαναν
όλοι τα ίδια Πράγματα (γυναίκες , άντρες,
παιδιά )
Διαπιστώσαμε
ότι οι
άνθρωποι:
1. Έτρωγαν κρέας, ψάρια, φρούτα, λαχανικά, σπόρους και
άνθη.
2. Κυνηγούσαν ζώα, ψάρευαν ψάρια και μάζευαν φρούτα, λαχανικά, σπόρους και άνθη.
3. Φορούσαν
ρούχα φτιαγμένα από δέρμα. Τα έφτιαχναν
μόνοι τους.
4. Έφτιαχναν εργαλεία από πέτρα, ξύλο, όστρακα και
κόκαλα, τα οποία χρησιμοποιούσαν για να κυνηγούν και για να φτιάχνουν πράγματα
που χρειάζονταν.
5. Κυνηγούσαν ζώα, ώστε να προμηθεύονται την τροφή
τους και να φτιάχνουν εργαλεία.
6. Οι άντρες και οι γυναίκες δεν έκαναν πάντα τις
ίδιες δουλειές.
Εργασία
Δραστηριότητα
: Φτιάχνω το δικό μου παλαιολιθικό ήρωα-
παιδί
Ζωγραφίστε ή φτιάξτε με πλαστελίνη τον ήρωα της
ιστορίας σας, ένα παιδί της ηλικίας σας,
που ζει στα παλαιολιθικά χρόνια.
Γράψτε τα χαρακτηριστικά του και περιγράψτε μια μέρα
του
Πώς νομίζατε ότι περνούσε τη μέρα του ένα παιδί της
ηλικίας σας τα παλαιολιθικά χρόνια
Πώς ήταν η όψη του;
Πού έμενε;
Τι φορούσε;
Τι έτρωγε;
Με τι
παιχνίδια έπαιζε ;
Πηγές:
- Παλαιολιθικής Εποχής;https://slideplayer.gr/slide/3711925/
·
Ευρήματα της Παλαιολιθικής εποχής στον Νομό Έβρου
·
Το
σπήλαιο των Πετραλώνων
https://www.halkidiki-info.com/el/posts/7/sphlaio-petralwnwn
·
Ασκήσεις
·
Παλαιολιθική και
Νεολιθική εποχή
https://www.youtube.com/watch?v=z1kKPrGKAVM&ab_channel=EVANGELIAGRAIGOU
·
Παρουσίαση
Παλαιολιθική εποχή
https://pt.slideshare.net/Theofili/ss-60246166
Δευτέρα 5 Απριλίου 2021
ΜΕΡΟΣ ΔΕΎΤΕΡΟ
ΠΡΟΙΣΤΟΡΙΑ –ΙΣΤΟΡΙΑ
Ενότητα 7 : Η ΕΠΌΧΉ ΤΟΥ ΛΙΘΟΥ
Κεφάλαιο 1. Παλαιολιθική εποχή
Αφού μελετήσετε το κείμενο του Κεφαλαίου 1. Παλαιολιθική εποχή, σελ 98-99, στη συνέχεια να διαβάσετε τα κείμενα 4, 5, 6 ( πηγές) , σελ. 99-100, του ΒΜ και να απαντήσετε προφορικά στις ερωτήσεις.
1. Πώς μαθαίνουμε για τη ζωή των πρωτόγονων ανθρώπων;
2. Γιατί ονομάζουμε την εποχή του λίθου έτσι;
3. Τι προσέφερε η φωτιά στον άνθρωπο;
Επιπλέον υλικό
- ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ HOMO SAPIENS ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ
https://www.youtube.com/watch?v=XG8viOnjgAE&ab_channel=GeorgeIkaros
- Δημιουργία και εξέλιξη της Γης
https://www.youtube.com/watch?v=A-j1zXP6um4&ab_channel=filsold
- Μια φορά κι έναν καιρό ήταν ο άνθρωπος - Η δημιουργία της Γης !!
Πέμπτη 1 Απριλίου 2021
Από το μύθο στην πραγματικότητα
Επαναληπτικό Μάθημα για τις ενότητες 5, 6, ΤΕ , σελ. 38-39
Ø Δραστηριότητες
1 και 2 (προφορικά )
Ø Εργασίες
3,4 ,10στο ΤΕ , ΣΕΛ 39
Ο ΕΡΡΙΚΟΣ ΣΛΗΜΑΝ :
Ο αρχαιολόγος που ανακάλυψε την Τροία
Δείτε το ντοκιμαντέρ
του National Geographic
Δευτέρα 29 Μαρτίου
Ολοκληρώσαμε την Οδύσσεια με το κεφάλαιο 6,"Ο Οδυσσέας σκοτώνει
τους μνηστήρες", ΒΜ σελ. 94.
Για την επόμενη φορά, να
είσαστε έτοιμοι/ες να αφηγηθείτε, με δικά σας λόγια (τα κυριότερα σημεία σε κάθε
σταθμό του ταξιδιού του), τις περιπέτειες του Οδυσσέα, ενότητα 6,
ΒΜ σελ.81-94.
Για την επανάληψη
μπορείτε να αξιοποιήσετε:
Ø Το
εικονογραφημένο περιοδικό με τις περιπέτειες του Οδυσσέα
https://issuu.com/eylikon/docs/name9a1c04
Ø
Και τις δραστηριότητες της παρακάτω εφαρμογής
http://users.sch.gr//parantoniou/askiseis/ist_enot6eisagogi.htm
Επιπλέον, μπορείτε να παίξετε
τα δυο παιχνίδια που έκανε για τον Οδυσσέα, η κ. Πελαγία Αποστολίδου.
ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΚΡΕΜΑΛΑ
ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΜΕΜΟΡΙ
Προαιρετικά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΟΥ iPad για φτιάξετε τη δική σας ταινία ή το δικό σας ebook ( με το pages) για τις περιπέτειες του Οδυσσέα.
Δευτέρα 22 Μαρτίου
Για την επόμενη φορά, να είσαστε έτοιμοι/ες να αφηγηθείτε την άφιξη του Οδυσσέα στην Ιθάκη (ενότητα 5, ΒΜ σελ. 92). Επιπλέον, να μελετήσετε τις πηγές της ενότητας και να κάνετε τις ασκήσεις 1 και 2 από το ΤΕ , ΣΕΛ. 35.
Πέμπτη 18 Μαρτίου 2021
Ιστορία
Για την επόμενη φορά, να είσαστε έτοιμοι/ες να
αφηγηθείτε τις περιπέτειες του Οδυσσέα στο νησί του Ήλιου , στο νησί της Καλυψώς
και στο νησί των Φαιάκων (ενότητα 4 , ΒΜ σελ. 89). Όσοι θέλετε να πάρετε κάποιο,
ρόλο πρέπει να τον ετοιμάσετε (λόγια , αν θέλετε ενδυμασία κτλ)
Επιπλέον, να μελετήσετε τις πηγές της ενότητας και να
κάνετε τις ασκήσεις 1 και 2 από το ΤΕ , ΣΕΛ. 34.
Τετάρτη 10 2 Μαρτίου 2021
Οι περιπέτειες του Οδυσσέα
Thinglink: Οι περιπέτειες του Οδυσσέα σε κινούμενα σχέδια ( εξαιρετική δουλεία της συναδέλφου Ματίνας Καραφέρη )
Η Οδύσσεια με λίγα λόγια
Πέρασαν κιόλας περισσότερα
από τρεις χιλιάδες χρόνια,
που ο Οδυσσέας με τους
συντρόφους του περιπλανήθηκε στη θάλασσα.
Στο δρόμο του συνάντησε πολλούς κινδύνους.
Τον Κύκλωπα Πολύφημο πρώτα
συνάντησε
που να τους φάει ήθελε.
Ο Οδυσσέας όμως με πονηριά κατάφερε
να τον τυφλώσει.
Στο νησί της Κίρκης έφτασαν ο
Οδυσσέας και οι σύντροφοι του.
Αυτή τους έδωσε να φάνε μαγεμένο φαγητό
και με το ραβδί της τους
έκανε γουρούνια.
Ο Οδυσσέας με τη βοήθεια του
Ερμή τους ξανάκανε ανθρώπους,
και μετά από ένα χρόνο έπεισε
την Κίρκη να τους αφήσει, να φύγουν.
Στο δρόμο τους συνάντησαν και άλλη συμφορά,
τις Σειρήνες που με τραγούδια
όμορφα τους ναυτικούς πλανεύουν.
Τον Οδυσσέα τον έδεσαν στο
κατάρτι και έφυγαν από το νησί σώοι και αβλαβείς.
Τα βάσανά τους τελειωμό δεν είχαν
και στη Σκύλλα και στη Χάρυβδη τα φοβερά τα
τέρατα έφτασαν.
Η Σκύλλα κατάπιε 6 συντρόφους .
Οι υπόλοιποι χάθηκαν στο νησί
του Ήλιου.
Έτσι μόνος του ο Οδυσσέας έφτασε στην Ιθάκη.
Συνάντησε τη γυναίκα του την
Πηνελόπη και το γιο του τον Τηλέμαχο
και έζησαν ευτυχισμένοι.
Τρίτη 2 Μαρτίου 2021
1. Στους Κίκονες, στους Λωτοφάγους και στους Κύκλωπες
Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2021
Να διαβάσετε την ενότητα 7. Το τέλος του Αχιλλέα , από το ΒΜ της Ιστορίας και να μελετήσετε τις πηγές
Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2021
Πότε εγινε ο Τρωικός πόλεμος
Η Τροία έπεσε το 1218 π.Χ! Έλληνες ερευνητές πιστεύουν ότι εξακρίβωσαν τη χρονολογία που έπεσε η πόλη. Βασίστηκαν στα στοιχεία που ανέφερε ο ίδιος ο Όμηρος σχετικά με εκλείψεις και τα σύγκριναν με αστρονομικούς χάρτες της NASA...
Πηγή :https://www.mixanitouxronou.gr/i-tria-epese-to-1218-p-ch-ellines-erevnites-pistevoun-oti-exakrivosan-ti-chronologia-pou-epese-i-poli-vasistikan-sta-stichia-pou-anefere-o-idios-o-omiros-schetika-me-eklipsis-ke-ta-sigkrinan-me-astr/
Πότε δημιουργήθηκαν τα έπη(Ιλιάδα και Οδύσσεια) ;
Οι ειδικοί συγκλίνουν σήμερα στην άποψη ότι τα έπη γράφτηκαν τον 8ο αιώνα π.Χ. και ότι, συνεπώς, ο υλικός πολιτισμός και γενικότερα ο κόσμος που περιγράφεται σ' αυτά ανήκει σ' εκείνη, κυρίως, την ιστορική περίοδο. Υπάρχουν, όμως, και ορισμένοι, όπως ο ιστορικός Ρ. Όσμπορν (R. Osborne), που τοποθετούν τη δημιουργία των επών -στη μορφή, τουλάχιστον, που μας έχουν διασωθεί μέχρι σήμερα- γύρω στα τέλη ή αμέσως μετά το 700 π.Χ., κατά την εποχή της γένεσης και διαμόρφωσης της ελληνικής πόλης (Osborne 2000). Η αρχαιολογία προσφέρει σημαντικές ενδείξεις γι' αυτήν την υπόθεση.
Πηγή :https://www.greek-language.gr/digitalResources/ancient_greek/encyclopedia/epic/page_062.html
Τρωικός πόλεμος
Ενδυμασία των Αρχαίων ελλήνων
Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2020
Ολοκληρώσαμε την ενότητα 4 , «Αργοναυτική εκστρατεία»
Επανάληψη
Από το ΤΕ. :
Δραστηριότητα 2 , σελ. 22
Δραστηριότητα 1,2,3,4 και 5 σελ.23
Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2020
ΕΝΟΤΗΤΑ 4
2. Πελίας και Ιάσονας
Α. να διαβάσετε το κείμενο στη σελ. 52
β. να μελετήσετε τις πηγές, σελ.53
και
γ. να απαντήσετε στις ερωτήσεις στη σελ. 53.
Μπορείτε, επιπλέον ,να κάνετε τις δραστηριότητες από το ΤΕ , από τη σελ.21
και την δραστηριότητα για τον Φρίξο και την Έλλη
https://learningapps.org/
Χάρτης με το ταξίδι της "αργώς"
Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 20202
Για το επόμενο μάθημα :
Για το επόμενο μάθημα της ιστορίας, παρακαλώ, να μελετήσετε
την από την ενότητα 4, το κεφάλαιο 1 , Ο Φρίξος, η Έλλη και το χρυσόμαλλο δέρας , (Βιβλίο μαθητή σελ. 50- 51)
Συγκεκριμένα :
Α. να διαβάσετε το κείμενο στη σελ. 49 και
50
β. να μελετήσετε τις πηγές, σελ.50 και 51
και
γ. να απαντήσετε στις ερωτήσεις στη σελ.
51.
Μπορείτε, επιπλέον ,να κάνετε τις
δραστηριότητες από το ΤΕ , από τη σελ.20
Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2020
Επανάληψη την Ενότητα 3: « Ο Θησέας»
Για την επανάληψη
της ενότητας να κάνετε τις εργασίες στην eme
1η εργασία :
https://content.e-me.edu.gr/wp-admin/admin-ajax.php?action=h5p_embed&id=636713
2η εργασία :
https://content.e-me.edu.gr/wp-admin/admin-ajax.php?action=h5p_embed&id=636658
3η εργασία :
https://content.e-me.edu.gr/wp-admin/admin-ajax.php?action=h5p_embed&id=636775
Επιπλέον, μπορείτε να αξιοποιήσετε το εκπαιδευτικό υλικό από Φωτόδενδρο :
ΟΙ ΑΘΛΟΙ ΤΟΥ ΘΗΣΕΑ Διαδραστική δραστηριότητα διάκρισης των άθλων του Θησέα.http://photodentro.edu.gr/aggregator/lo/photodentro-lor-8521-11328
Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2020
Για
το επόμενο μάθημα :
Για το αυριανό μάθημα της ιστορίας, παρακαλώ, να
μελετήσετε την από την ενότητα 3, το κεφάλαιο 3, «Ο Θησέας επιστρέφει στην
Αθήνα » (Βιβλίο μαθητή 47-48)
Συγκεκριμένα :
Α. να διαβάσετε το κείμενο στη σελ. 47
β. να μελετήσετε τις πηγές, σελ. 47-48
και
γ. να απαντήσετε στις ερωτήσεις στη σελ. 48.
Μπορείτε, επιπλέον ,να κάνετε τις δραστηριότητες από
το ΤΕ , από τη σελ.19
Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2020
Για
το επόμενο μάθημα :
Για το αυριανό μάθημα της ιστορίας, παρακαλώ, να
μελετήσετε την από την ενότητα 3, το κεφάλαιο 2, «Ο Θησέας σκοτώνει το
Μινώταυρο» (Βιβλίο μαθητή 45-46)
Συγκεκριμένα :
Α. να διαβάσετε το κείμενο στη σελ. 45
β. να μελετήσετε τις πηγές, σελ. 46-46
και
γ. να απαντήσετε στις ερωτήσεις στη σελ. 46.
Μπορείτε, επιπλέον ,
α. να κάνετε τις δραστηριότητες από το ΤΕ , δραστηριότητα
2, σελ. 17 και δραστηριότητα 1, σελ.18
και
β. να παίξετε τα παιχνίδια που έφτιαξε η κ. Πελαγία
ΘΗΣΕΑΣ ΤΟ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟ ΤΗΣ ΤΡΟΙΖΗΝΑΣ
https://learningapps.org/watch?v=phn7e87sc20
Ο ΘΗΣΕΑΣ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΤΟ ΜΙΝΩΤΑΥΡΟ
https://learningapps.org/watch?v=p88vsnrwt20
Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2020
Επανάληψη
την Ενότητα 2: Ο Ηρακλής
α. Αξιοποιήσαμε
ο online Εκπαιδευτικό
Λογισμικό για τη Ιστορία Για να μεταβείτε στο δικτυακό χώρο πατήστε ΕΔΩ και να κάνετε τις δραστηριότητες πατήστε ΕΔΩ
β. Μελετήσαμε το χάρτη ταξιδιών του Ηρακλή
γ. και το μυθολογικό χάρτη
Για το επόμενο μάθημα :
Συγκεκριμένα :
Α. να διαβάσετε το κείμενο στη σελ. 43
β. να μελετήσετε τις πηγές, σελ. 41-44
και
γ. να απαντήσετε στις ερωτήσεις στη σελ. 40.
Μπορείτε, επιπλέον , Να βρείτε στο χάρτη που
βρίσκεται η Τροιζήνα και
Όποιος έχει κάποιο σχετικό βιβλίο με τον Θησέα μπορεί
να μας το παρουσιάσει στο επόμενο μάθημα
Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2020
Για το αυριανό μάθημα της ιστορίας παρακαλώ να μελετήσετε
την ενότητα 7 από το Β.Μ. (Βιβλίο μαθητή ) " Το τέλος του Ηρακλή" , σελ 38
Συγκεκριμένα :
Α. να διαβάσετε το κείμενο στη σελ. 38
β. να μελετήσετε τις πηγές, σελ. 39 και 40
και
γ. να απαντήσετε στις ερωτήσεις στη σελ. 40.
Όποιος έχει κάποιο σχετικό βιβλίο με τον Ηρακλή
μπορεί να μας το παρουσιάσει στο αυριανό μάθημα
Τέλος , όποιος θέλει και έχει χρόνο μπορεί να παίξει το παιχνίδι https://learningapps.org/watch?v=p45cspura20
Μέρος 1ο: Η Μυθολογία
Μύθος και Ιστορία:Διακρίνω τα μυθολογίκα από τα ιστορικά πρόσωπα
Δραστηριότητα από το φωτόδενδρο Πατήστε εδώ
Ενότητα 1: Η δημιουργία του κόσμου
1. ΤΙΤΑΝΟΜΑΧΙΑ
Τι ήταν η Τιτανομαχία;
ΟΙ ΘΕΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΘΕΕΣ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ
Τι παρατηρείτε;
Φανταστική εικόνα οι Θεοί πάνω στον Όλυμπο
«Έχουμε βαρεθεί συνέχεια στον Όλυμπο, όλο βουνό και βουνό. Θέλουμε να πάμε και λίγο στη θάλασσα!».
Η αλήθεια είναι ότι και αυτός είχε βαρεθεί τόσες χιλιάδες χρόνια να κάθεται πάνω σε ένα θρόνο στην κορυφή του Ολύμπου, ήθελε και αυτός να ξεσκάσει λίγο, όπως οι άνθρωποι. Να πάει και αυτός λίγο στη θάλασσα!
Άσε που τώρα τελευταία είχε και αυτούς τους πόνους στα γόνατα (από το πολύ καθισιό) και ο γιατρός του είχε πει πως χρειάζεται επειγόντως, στα επόμενα πεντακόσια χρόνια, να πάει για μπάνια στη θάλασσα.
Έτσι, ένα πρωινό, μάζεψε όλους τους Θεούς και τους το ανακοίνωσε χαρούμενος: «Θα πάμε όλοι μαζί κατασκήνωση στη θάλασσα».
Η χαρά όλων δεν περιγράφονταν!
Όμως, για τον Δία, υπήρχαν και πρακτικά προβλήματα που έπρεπε να γρήγορα να λύσει: Η κατασκήνωση χρειάζονταν οργάνωση και οι διακοπές των Θεών έπρεπε να γίνουν με ένα πρόγραμμα.
Υπεύθυνος Θεός |
Όνομα |
Γιατί; Αιτιολόγησε
την επιλογή σου |
1. Αρχηγός κατασκήνωσης |
|
|
2. Υπεύθυνος φωτιάς |
|
|
3. Υπεύθυνος τροφίμων και εμπορίου |
|
|
4. Υπεύθυνος ναυαγοσώστης |
|
|
5. Υπεύθυνος μουσικής |
|
|
6. Υπεύθυνος της διασκέδασης και του γλεντιού |
|
|
7. Υπεύθυνη σπιτιών και νοικοκυριού |
|
|
8. Υπεύθυνη κήπου και φυτών |
|
|
9. Υπεύθυνη κομμωτηρίου και ομορφιάς |
|
|
10. Φύλακας της κατασκήνωσης |
|
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου