Το ιστολόγιο των μαθητών της Γ2 τάξης του 1ου Περαματικού Δ. Σ. Αλεξανδρούπολης

Μαθηματικά

Παρασκευή 23 Απριλίου







Τετάρτη 21 Απριλίου

Δραστηριότητα : Σύγκριση  των αριθμητικών συστημάτων των  Βαβυλώνιων , των Αιγυπτίων και των Ίνκας και ανάδειξη των δομικών στοιχείων του δεκαδικού συστήματος των Ινδών .

 Να μπείτε στην ιστοσελίδα http://mathscommunity.weebly.com/eta-iotasigmatauomicronrho943alpha-tauomeganu-alpharhoiotathetamu974nu.html

και

  1.  να βρείτε την παρουσίαση που αντιστοιχεί στην ομάδα σας 
  2. να μελετήσετε την παρουσίαση και να συζητήσετε για το αριθμητικό σύστημα και τον πολιτισμό του το δημιούργησε 
  3. να κρατήσετε σημειώσεις.     
  4. και να αποφασίσετε πώς θα κάνετε  παρουσίαση της δουλειάς της  ομάδα σας. 


Εργασία :Πατήστε εδώ για να ανοίξετε το φύλλο εργασίας (μορφή εικόνας )

Μπορείτε να το συμπληρώσετε εκτυπώσετε πατώντας εδώ (μορφή pdf)

 

Τρίτη 20 Απριλίου

Αριθμοί μέχρι το 7.000

Εργασία :

Πατήστε εδώ για να ανοίξετε το φύλλο εργασίας (μορφή pages)

Μπορείτε να το εκτυπώσετε πατώντας εδώ (μορφή pdf)


Δευτέρα 19 Απριλίου

Μαθηματικά

Ενότητα 40: «Αριθμοί μέχρι το 7.000» , ΒΜ,  σελ. 98

Ιστορία των αριθμών

Σύγκριση  των αριθμητικών συστημάτων των  Βαβυλώνιων , των Αιγυπτίων και των Ίνκας και ανάδειξη των δομικών στοιχείων του δεκαδικού συστήματος των Ινδών .

 http://mathscommunity.weebly.com/eta-iotasigmatauomicronrho943alpha-tauomeganu-alpharhoiotathetamu974nu.html

Για αύριο:

Δραστηριότητες  2 και 3 από το ΒΜ , σελ. 99

Εργασίες 2, 3 και 5 από το ΤΕ, γ΄ τεύχος , σελ.  34-35


Παρασκευή 16 Απριλίου

Μαθηματικά- Γεωμετρία

 Έννοιες του χώρου _δόμηση του χώρου

Ευκλείδεια γεωμετρία τα χαρακτηριστικά του σημείου, της ευθείας και του σχήματος

 Ποιος ήταν ο Ευκλείδης

 Η έννοια του σημείου στην ευκλείδεια γεωμετρία




Ø  What's the point of Geometry? - Euclid

https://www.youtube.com/watch?v=_KUGLOiZyK8

Ø  What is Euclidean Geometry?

.https://www.youtube.com/watch?v=H0pPq8M0KMw

Αυτό το video παρουσιάζει την ιστορία της Ευκλείδειας γεωμετρίας και τις εφαρμογές της, στην καθημερινή ζωή  

Γεωμετρικός περίπατος –Αναζήτηση των γεωμετρικών σχημάτων στο ανθρωπογενές και φυσικό περιβάλλον. Αποτύπωση των σχημάτων σε προσωπικές αποτυπώσεις του χώρου

 

Εργασία : Να κάνετε έναν περίπατο στη γειτονιά σας και να αναζητήσετε γεωμετρικά σχήματα.

Ακολουθήστε τις οδηγίες του  φύλλου εργασίας 



Τετάρτη 15 Απριλίου

Θέμα: Μετρήσεις

Πατώντας εδώ θα βρείτε το αρχείο pages για την ιστορία των μετρήσεων .

Κεφάλαιο 49: Μέτρηση του χρόνου , ΒΜ, σελ.  118-119

Εργασίες 2, 5και  6  από ΤΕ, δ΄ τεύχος , σελ. 16-17



Τρίτη 13 Απριλίου

Μαθηματικά

Θέμα: Μετρήσεις

Κεφάλαιο 8:Μέτρηση μηκών με εκατοστά και χιλιοστά , ΒΜ, σελ. 28-29

Εργασίες 2, 5 και 6 από ΤΕ, α΄ τεύχος , σελ. 24-25

Κεφάλαιο 49: Μέτρηση του χρόνου , ΒΜ, σελ.  118-119

Εργασίες 2, 3 από ΒΜ, σελ.  119

  και

Εργασίες 1 και 3 από ΤΕ, δ΄ τεύχος , σελ. 16



Δευτέρα 12 Απριλίου

Μαθηματικά:

κεφάλαιο 8: Μέτρηση μηκών με εκατοστά και χιλιοστά  (ΒΜ, σελ. 28-29)

Εργασίες :

2,4 και 5, ΒΜ, σελ. 28-29

Παρασκευή 9 Απριλίου 

Επίπεδα γεωμετρικά σχήματα και γεωμετρικά στερεά.  Ποια είναι η διαφορά τους ;

  • Μάθε τα ονόματα των στέρεων :



Εικόνα 1

  • Μέτρησε τα στερεά: 



Εικόνα 2

  • Αναγνώρισε τα στερεά από ψηλά: 


Εικόνα 3

  • Αναγνώρισε την έδρα των στερεών:  

Εικόνα 4

 

 Οι δραστηριότητες είναι από το βιβλίο μαθηματικών της Γ΄ τάξης, της Κύπρου 

Εργασίες για το σπίτι 

1.     Οι παραπάνω δραστηριότητες βρίσκονται στο φύλλο εργασίας (για να το κατεβάσετε πατήστε εδώ ). Όσοι θέλετε, μπορείτε να τις αποθηκεύσετε στις φωτογραφίες και να τις επεξεργαστείτε με τη «σήμανση».

  1. ασκήσεις 3,4,5 , ΤΕ, α τεύχος , σελ. 15

 Για το επόμενο μάθημα( την επόμενη Παρασκευή ) να έχετε μαζί σας αντικείμενα του σπιτιού:

Ø  με σχήμα κύβου, (π.χ. ένα ζάρι) ,

Ø Με σχήμα κύλινδροι (π.χ. μια κονσέρβα )

Ø με σχήμα ορθογώνιου παραλληλεπίπεδου (π.χ. εν κουτί παπουτσιών )

Ø και να συμπληρώσετε το  φύλλο εργασίας . Θα το ανοίξετε με pages στο ipad

   

Τετάρτη  7 Απριλίου 2021

Επανάληψη στους δεκαδικούς αριθμούς 

Πατήστε εδώ για να κατεβάσετε το αρχείο pages στο iPad

 Το φύλλο εργασίας βασίζεται σε δραστηριότητες του βιβλίου μαθηματικών για την Γ΄ τάξη της Κύπρου

Πατώντας εδώ θα βρείτε το αρχείο σε μορφή pdf


Τρίτη 6 Απριλίου 2021

Επανάληψη στους δεκαδικούς αριθμούς 

Πατήστε εδώ για να κατεβάσετε το αρχείο pages στο iPad


Πατώντας εδώ θα βρείτε το αρχείο σε μορφή pdf




Εργασίες :

Άσκησης 3, σελ. 32, ΤΕ

Άσκησης 5, σελ. 33, ΤΕ 

Άσκησης 6, σελ. 33, ΤΕ 


Δευτέρα 5 Απριλίου

38: Επαναληπτικό μάθημα

Εργασίες :

 Άσκησης 1, σελ. 94, ΒΜ

Άσκησης 4, σελ. 95, ΒΜ


Τετάρτη 31 Μαρτίου 2021

Μαθηματικά

 Να αξιοποιήσετε την εφαρμογή « μέτρηση» του  I pad για να κάνετε μετρήσεις αντικειμένων και στη συνέχεια  να συμπληρώσετε τον πίνακα της παρακάτω δραστηριότητας .

Μπορείτε να παρακολουθήσετε το video για να θυμηθείτε τις οδηγίες  για την αξιοποίηση της εφαρμογής « μέτρηση» του  I pad.

 Δραστηριότητα 1:

 Ø  Να συμπληρώσετε  τον παρακάτω πίνακα ΚΑΙ με δικά σας αντικείμενα.

Τις μετρήσεις μπορείτε να τις κάνετε με μεζούρα ή με το iPad  ή και με τα δύο.

Φυσικός αριθμός

Κλασματικός αριθμός

Δεκαδικά κλάσματα

Δεκαδικός

Αριθμός

Ποιο αντικείμενο

61 εκατοστά του μέτρου

 

με σύντομο τρόπο

 

61 εκ.

 61/100 του  μέτρου

ή

61/100 μ.

0,61μέτρου

 

ή

 

0,61μ

 

14 εκ.

14/100 μ.

0, 14 μ.

Μαρκαδόρος

7 εκ.

7/100  μ.

0,07μ

Κόλλα UHU

 

195εκ

197/100μ.

1,95 μ.

Πλάτος του κρεβατιού

22εκ.

 

 

Πλάτος του ΒΜ

 

28 εκ

 

 

Μήκος του ΒΜ

46εκ

 

 

Το πόδι της καρέκλας

69εκ.

 

 

Το πόδι του γραφείου μου

 

















Στον παρακάτω σύνδεσμο θα βρείτε το φυλλάδιο με τη δραστηριότητα

 https://drive.google.com/file/d/1csFd8fHUJw8N6EiK4GPyEymbwqadsBsf/view?usp=sharing

 

 Τρίτη 30 Μαρτίου 2021

Εργασίες 

Δραστηριότητα  3,  ΒΜ, σελ. 93

ΚΑΙ

Άσκηση 3,5,6, ΤΕ , γ΄ τεύχος , σελ. 30-31.

 

Δευτέρα 29 Μαρτίου 2021

Ενότητα 37:  πρόσθεση και αφαίρεση με δεκαδικούς αριθμούς

Εργασίες :

Άσκησης 4, σελ. 93, ΒΜ  

Άσκησης 2, σελ. 30, ΤΕ

·         Αξιοποιώντας τα μικροπειράματα  του ΒΜ http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/3947 και http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/3978 εξασκηθείτε στην πρόσθεση και αφαίρεση,  με άβακα, των δεκαδικών αριθμών, της Άσκησης 2, σελ. 30, ΤΕ και στείλετε τις φωτογραφίες των στιγμιότυπων οθόνης (print screen) στο drive.


 Παρασκευή 26 Μαρτίου 2021

Γεωμετρικές Έννοιες

  Παρακολούθηση της ταινίας Flatland.https://video.link/w/MKEfc

 Στην ταινία προσφέρεται έντονη οπτικοποίηση εννοιών. Βλέπουμε τη σημειοχώρα, την

γραμμοχώρα, την επιπεδοχώρα και τον τρισδιάστατο κόσμο με πρωτότυπο και παραστατικό τρόπο.

Σημείο- Μηδενική διάσταση

Γραμμή-1η διάσταση (μήκος)

Επίπεδο-2η διάσταση (μήκος, ύψος, πλάτος, πλάτος)

Χώρος -3η διάσταση (μήκος, ύψος, πλάτος)

 Εργασία :

Αφού παρακολουθήσετε το video Επιπεδοχώρα : να φτιάξετε τη δική σας επιπεδοχώρα σε ένα φύλλο χαρτί ή στο pages  και να τη στείλετε στο drive .


Τρίτη 23 Μαρτίου 2021-03-23

Μαθηματικά:

Θέμα: Τοποθετώ τους δεκαδικούς αριθμούς στην αριθμογραμμή και τους συγκρίνω.

Αξία θέσης ψηφίου

Άσκηση 3,  σελ. 28, ΤΕ , Γ΄ τεύχος

Αξιοποιώντας την εφαρμογή, https://apps.mathlearningcenter.org/number-pieces/,   απεικονίστε- αναπαραστήσετε τον αριθμό 14  της Άσκησης 3,  σελ. 28, ΤΕ , Γ΄ τεύχος  , έτσι ώστε το 4 να είναι το ψηφίο των δεκάτων στον παραπανω αριθμό . Με τον ίδιο τρόπο να αναπαραστήσετε τους αριθμούς 34 και 143 

Δείτε το παράδειγμα



Άσκηση 5,  σελ. 29, ΤΕ , Γ΄ τεύχος

εξασκηθείτε στην σύγκριση των δεκαδικών αριθμών Αρχικά, τοποθετήστε τους στην αριθμογραμμή και στη συνέχεια συγκρίνετε τους.

 




Εργασίες για το σπίτι

 Ασκήσεις 2 και 3,  σελ. 28, ΤΕ , Γ΄ τεύχος  

Ασκήσεις 5,6,7,  σελ. 29, ΤΕ , Γ΄ τεύχος  

 



Δευτέρα 22 Μαρτίου 2021


Θέμα: Τοποθετώ τους δεκαδικούς αριθμούς στην αριθμογραμμή.

Εργασίες :

  • Αξιοποιώντας την εφαρμογή https://apps.mathlearningcenter.org/number-line/, εξασκηθείτε στην τοποθέτηση των δεκαδικών αριθμών, της Άσκησης 3, σελ. 91, ΒΜ στην αριθμογραμμή, που θα δημιουργήσετε ακολουθώντας τις οδηγίες των διαφανειών και στείλετε τις φωτογραφίες των στιγμιότυπων οθόνης (print screen) στο drive .
  •  Αξιοποιώντας την εφαρμογή, https://apps.mathlearningcenter.org/number-pieces/ απεικονίστε τους δεκαδικούς αριθμούς της, Άσκησης 3, σελ. 91, ΒΜ  και στείλετε τις φωτογραφίες των στιγμιότυπων οθόνης στο drive .















Πρασκευή 19 Μαρτίου 2021


Μαθηματικά -  Γεωμετρία

Γεωμετρικές Έννοιες

Επίπεδο – Επιπεδοχώρα – Επίπεδα σχήματα

  

 

Κεφάλαιο  3: Γεωμετρικά σχήματα

Εργασίες

Δραστηριότητες 1 και 2 από το Β.Μ , σελ. 16

Δραστηριότητα 3, από το Β.Μ , σελ. 16. (με το ipad μπορείτε να παίξετε το παιχνίδι τάνγκραμ (διεθνώςtangram,)  http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/4416

Άσκηση 1 ΤΕ,  α΄ τεύχος,  σελ 14. 


Τετάρτη 17 Μαρτίου 2021

Κεφάλαιο  36: Δεκαδικοί αριθμοί

 ·         ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ τους δεκαδικούς αριθμούς σε καθημερινά πλαίσια

Τιμές προϊόντων  

·         ΓΝΩΡΊΖΩ τη γραφή και ορολογία που αφορά τους δεκαδικούς αριθμούς

·         ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΖΩ ΚΕΡΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗ ΔΕΚΑΔΙΚΉ τους ΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΓΡΑΦΉ

Προσέχω !!

1 ευρώ =100 λεπτά

1 λεπτό =1/100 του ευρώ=0,01ευρώ

0,2 ευρώ=20/100=20 λεπτά

0,02=2 λεπτά

0,2=20λεπτά

ΕΡΓΑΣΊΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΊΤΙ 

Άσκηση 3, ΒΜ . σελ. 95.

Τις τιμές των μεζέδων να τις παραστήσετε και με τα κέρματα που θα κόψετε 

από το τελευταίο τμήμα του βιβλίου ή να χρησιμοποιήσετε την παρακάτω εφαρμογή

Υπολογίζοντας το ποσό στην αγοράΜικροπείραμα για τον υπολογισμό ενός ποσού σε κέρματα και χαρτονομίσματα με δύο τουλάχιστον τρόπους, καθώς και για τη χρήση δεκαδικού αριθμού για την έκφρασή του. To μικροπείραμα έχει δημιουργηθεί με χρήση εργαλείων δυναμικής γεωμετρίας και χειρισμού αλγεβρικών ψηφιακών συστημάτων (Geogebra).

 

Τρίτη 16  Μαρτίου 2021

Κεφάλαιο  36: Δεκαδικοί αριθμοί

·                     Να κάνετε την άσκηση 1, σελ90 , από το ΒΜ και αφού φωτογραφίσετε τη σελίδα, να τη στείλετε στο Drive

·                     Να κάνατε τα μικροπειράματα (για ένα δεκαδικό αριθμό, τουλάχιστον, σε κάθε μικροπείραμα) της ενότητας 36,  από τη ψηφιακό βιβλίο , αξιοποιώντας το ipad και όταν ολοκληρώσετε τις εργασίες, να στείλετε τα στιγμιότυπα οθόνης, στο drive .


Τρίτη 16  Φεβρουαρίου 2021

Ο αλγόριθμος του πολλαπλασιασμού

Ενότητα 5η - Ο αλγόριθμος του πολλαπλασιασμού

https://www.youtube.com/watch?v=P6kvTQFBX9Y&ab_channel=Inte%2aLearn

https://cemc2.math.uwaterloo.ca/mathfrog/english/kidz/mult4.shtml

Εργασίες

 

Εκτίμηση

Υπολογισμός

23x46=

 

 

49x28=

 

 

73x67=

 

 

Ο πολλαπλασιασμός κάθετα

http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/4319


Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2021 

Ο αλγόριθμος του πολλαπλασιασμού

Ενότητα 5η - Ο αλγόριθμος του πολλαπλασιασμού

https://www.youtube.com/watch?v=P6kvTQFBX9Y&ab_channel=Inte%2aLearn

https://cemc2.math.uwaterloo.ca/mathfrog/english/kidz/mult4.shtml

Εργασίες

 

Εκτίμηση

Υπολογισμός

     12 x26=

  

 

10X30=300  

    12

x 26

 

 

 

26x36=

 

 

 

54x16=

 

 

 

64x72=

 

 

Ο πολλαπλασιασμός κάθετα

http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/4319

Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2021

Αριθμογραμή 

Για να πάτε στην εφαρμογή της αριθμογραμμής πατήστε εδώ 

Μπορείς να λογαριάσεις ;




Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2021

Επανάληψη στα κλάσματα 

Παρέα με μια σοκολάτα

Σε ποιον αρέσει η σοκολάτα περισσότερο;


Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2021

Τοίχος κλασμάτων. Πατήστε εδώ 

Όλες οι εφαρμογές "A Collection of Virtual Math Manipulatives¨για ipads είναι εδώ


Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2021

Κατεβάστε  στο ipads σας, την εφαρμογή  Fractions by The Math Learning Center

και αξιοποιήστε την για να δημιουργήσετε τα κλάσματα των ασκήσεων του τετραδίου εργασιών και του δικού μας τετραδίου 

Τρίτη 19  Ιανουαρίου 2021

Ισοδύναμα κλάσματα και σύγκριση κλασμάτων

·         Khan Academy

https://www.khanacademy.org/math/cc-third-grade-math/equivalent-fractions-and-comparing-fractions

 

Τρίτη  22  Δεκεμβρίου 2020

ΤΕ , β΄ τεύχος , ασκήσεις 3 και 4 , σελ. 29

Για να εξασκηθείτε :

https://apps.mathlearningcenter.org/fractions/?fbclid=IwAR2-O7dfDsgqIqzzkR8GU6q1IO7E0JaIv_Jn3TSjB917rT5h0URWcK27-CE

Δευτέρα  21  Δεκεμβρίου 2020

24 ΟΙ κλασματικές μονάδες και οι κλασματικοί αριθμοί

Εργασίες

Από βιβλίο μαθητή δραστηριότητα  1σελ., 62και δραστηριότητα 2, σελ 63

Από το ΤΕ, ασκήσεις 1 και 2, σελ. .28

 

Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2020





Εργασίες: 

Στην eme θα βρείτε ένα Φύλλο εργασίας . Μπορείτε να το εκτυπώσετε και να το συμπληρώστε ή να κάνετε τις εργασίες στο τετράδιο μαθηματικών και να στείλετε φωτογραφίες 

Καλό σαββατοκύριακο 

 


 

Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2020

23 Οι κλασματικές μονάδες 


Εργασίες

Από το ΤΕ , β΄ τεύχος , ασκήσεις 1,2,3,4, σελ. 26-27

Για να μεταβείτε στο ιστοχώρο ΜΕ ΤΑ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΆ ΚΛΑΣΜΑΤΑ πατήστε εδώ 

Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2020

Μαθηματικά

22 Εισαγωγή στα κλάσματα





Εργασίες :

Από το ΤΕ , β΄ τεύχος , ασκήσεις 1,2,3,4, σελ. 24-25


Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2020

Φυσικοί αριθμοί

Εμείς και η πλειοψηφία των κρατών στον κόσμο, χρησιμοποιούμε το  δεκαδικό σύστημα αρίθμησης, που έχει βάση το 10,

 δηλ.  10 μονάδες κάνουν 1 δεκάδα

10 δεκάδες κάνουν  1 εκατοντάδα

10εκατονταδες κάνουν 1 χιλιάδα ……


και είναι θεσιακό δηλ. κάθε ένα από τα ψηφία ενός φυσικού αριθμού , ανάλογα με τη θέση που έχει μέσα στον αριθμό έχει και διαφορετική αξία

π.χ.

ΧΙΛΙΑΔΕΣ

ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ

ΔΕΚΑΔΕΣ

ΜΟΝΑΔΕΣ

1

3

1

3

1X100

3X100

1X0

3X1

Επομένως, ο φυσικός αριθμός:  1313 =1X100+3X100+1X10+3X1

Τα  10 ψηφία στους φυσικούς αριθμούς είναι : 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9.

Φυσικοί αριθμοί : 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13…

Εργασία :

Να γράψετε τους παρακάτω αριθμούς , όπως στο παράδειγμα:

123=1x100 +2x10+3

1453=

2.981=

3333=

531=

 Αύριο στο μάθημα των  μαθηματικών χρειαζόμαστε:

1.      2 κόλλες Α4 ή ένα χαρτόνι, κομμένες σε 4 λωρίδες (8 λωρίδες )

 

 

 

 

2.     


τέσσερις κυκλικούς δίσκους (μπορείτε να τους σχεδιάσετε με πιάτο ή  ποτήρι, ότι σας βολεύει)

 

3.      12 κουμπιά ή φασόλια ή καραμέλες …


4.      μαρκαδόρους ή ξυλομπογιές 


Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2020

Την ανατροφοδότηση και όσα κουβεντιάσαμε για τα κλάσματα θα τα βρείτε στην παρουσίαση 

Εργασίες:

Από το Βιβλίο μαθητή:

Ενότητα 22, εργασίες σελ.58



Για να μεταβείτε στο ιστοχώρο πατήστε εδώ 

Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2020

20 Επαναληπτικό μάθημα

Εργασίες:

Από το Βιβλίο μαθητή:

Ενότητα 20, εργασίες 2, 3 και 6 (σελ.54-55)

Προαιρετικά μπορείτε να ασχοληθείτε  με τις δραστηριότητες των παρακάτω φυλλαδίων  τα οποία μπορείτε να εκτυπώσετε  ή να γράψετε τις λύσεις στο τετράδιο των μαθηματικών .




Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2020

Επανάληψη- Επίλυση προβλήματος 




Εργασίες : 

Να λύσετε το παρακάτω πρόβλημα στο τετράδιο των μαθηματικών 


Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2020

Εργασίες:

Από το Τετράδιο Εργασιών :

 Ενότητα 19, δραστηριότητα 3 (σελ.21)

 

Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2020

Ανατροφοδότηση 



Εργασίες:

Από το Βιβλίο Μαθητή:

 Ενότητα 19, Προβλήματα 2,3,4 (σελ.52-53)



Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2020

Εργασίες :

Για το επόμενο μάθημα τα παιδιά έχουν να κάνουν τις παρακάτω διαιρέσεις και αν μπορέσουν να γράψουν ένα πρόβλημα που να αντιστοιχεί στις διαιρέσεις (πχ ο αριθμός 18 μπορεί να είναι οι μαθητές της τάξης μας)  :  

18:4

18:5

18:3

( να εργαστούν στο δικό μας τετράδιο και να αξιοποιήσουν τη ζωγραφική )

Να εργαστούν, όπως το παράδειγμα: 



Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 20202

Ενότητα 18 (2η διδακτική  ώρα )

Ανατροφοδότηση εργασιών

Είναι σωστή η απάντηση, αλλά η ισότητα ισχύει; 58:5=11+3;

58:5=……

58:5=15;

11+3=15 επομένως !

Ποια είναι η έννοια της ισότητας (σύμβολο =) στα μαθηματικά

 Συνεχίσαμε τη μελέτη της πράξης της διαίρεσης Δείτε την παρουσίαση 


Εργασίες :

Από το ΤΕ. ,  Τεύχος β΄

άσκηση  4 σελ. 21, 

άσκηση 5, σελ 23

άσκηση 6, σελ23

 πηγές :

https://youtu.be/mGvunan-I-Q

  • Οπτικοποίηση διαίρεσης με πίνακες

https://youtu.be/qIAszZBV84s

  • ατελής διαίρεση

https://youtu.be/VJyk81HmcZQ

  • υπόλοιπο

https://youtu.be/P1qyjdh_sIw


 Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 20

  
Συζητήσαμε τις απορίες και τις παρανοήσεις μας για τις εργασίες  …..

Αναστοχασμός και ανατροφοδότηση δραστηριοτήτων της eme

Ενότητα 18. Παρουσίαση εδώ

Εργασίες: 

  • Από το ΤΕ , β΄τεύχος  τις ασκήσεις : 

άσκηση 2 , σελ 18 και άσκηση 5, σελ 19

και 

  • στο τετράδιο των μαθηματικών τις διαιρέσεις :

23:4=

23:5=

23:6=

Για την επίλυση των ασκήσεων μπορείτε να αξιοποιήσετε το μικροπείραμα : http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/4292





Τετάρτη  25 Νοεμβρίου 2020

Επανάληψη στις πράξεις του πολλαπλασιασμού και της διαίρεσης

 Τι κάναμε:

Ø   Συζητήσαμε τις απορίες και τις παρανοήσεις μας …..

Αναστοχασμός και ανατροφοδότηση δραστηριοτήτων της eme

 Εργασία:

  Εργασία:

Αν έχετε απορίες να τις καταγράψετε στο τετράδιο των μαθηματικών για να τις συζητήσουμε στην επόμενη τηλεδιάσκεψη

Τις λύσεις και τις απαντήσεις  μπορείτε να τις γράψετε :

β. πάνω στο  φυλλάδιο (αφού το εκτυπώσετε ) και να μου στείλετε  φωτογραφίες από τα γραπτά σας 

 ή

γ.  στο τετράδιο μαθηματικών  και να μου στείλετε  φωτογραφίες από τα γραπτά σας 

μέχρι τη Δευτέρα 30 Nοεμβρίου 


Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2020

Διαίρεση ή πολλαπλασιασμός ;(17 και 18 ενότητες που ΒΜ)

 Ας θυμηθούμε :

  • ·        Τι είναι ο πολλαπλασιασμός ;

Δείτε την ταινία

  • ·  Ποια σχέση έχει ο πολλαπλασιασμός με τη Διαίρεση

 Δείτε την παρουσίαση

  Μελετήστε τον πυθαγόρειο  πίνακα 


 



1η ενότητα : Αριθμοί μέχρι το 1000



                                               

          



3ο 










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

  ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ  Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος, οι μαθητές της Γ΄ταξης ετοίμασαν quiz, με τα ipads τους και έ...