Τετάρτη 21 Απριλίου
Δραστηριότητα : Σύγκριση των αριθμητικών συστημάτων των Βαβυλώνιων , των Αιγυπτίων και των Ίνκας και ανάδειξη των δομικών στοιχείων του δεκαδικού συστήματος των Ινδών .
Να μπείτε στην ιστοσελίδα http://mathscommunity.weebly.com/eta-iotasigmatauomicronrho943alpha-tauomeganu-alpharhoiotathetamu974nu.html
και
- να βρείτε την παρουσίαση που αντιστοιχεί στην ομάδα σας
- να μελετήσετε την παρουσίαση και να συζητήσετε για το αριθμητικό σύστημα και τον πολιτισμό του το δημιούργησε
- να κρατήσετε σημειώσεις.
- και να αποφασίσετε πώς θα κάνετε παρουσίαση της δουλειάς της ομάδα σας.
Τρίτη 20 Απριλίου
Αριθμοί μέχρι το 7.000
Εργασία :
Πατήστε εδώ για να ανοίξετε το φύλλο εργασίας (μορφή pages)
Μπορείτε να το εκτυπώσετε πατώντας εδώ (μορφή pdf)
Δευτέρα 19 Απριλίου
Μαθηματικά
Ενότητα 40: «Αριθμοί μέχρι το 7.000» , ΒΜ, σελ. 98
Ιστορία των αριθμών
Σύγκριση των αριθμητικών συστημάτων των Βαβυλώνιων , των Αιγυπτίων και των Ίνκας και ανάδειξη των δομικών στοιχείων του δεκαδικού συστήματος των Ινδών .
Για αύριο:
Δραστηριότητες 2 και 3 από το ΒΜ , σελ. 99
Εργασίες 2, 3 και 5 από το ΤΕ, γ΄ τεύχος , σελ. 34-35
Παρασκευή 16 Απριλίου
Μαθηματικά- Γεωμετρία
Έννοιες του χώρου _δόμηση του χώρου
Ευκλείδεια
γεωμετρία τα χαρακτηριστικά του σημείου, της ευθείας και του σχήματος
Ποιος ήταν ο Ευκλείδης
Η έννοια του σημείου στην ευκλείδεια γεωμετρία
Ø What's
the point of Geometry? - Euclid
https://www.youtube.com/watch?v=_KUGLOiZyK8
Ø
What
is Euclidean Geometry?
.https://www.youtube.com/watch?v=H0pPq8M0KMw .
Αυτό το video παρουσιάζει την ιστορία της Ευκλείδειας γεωμετρίας και τις εφαρμογές της, στην καθημερινή ζωή
Γεωμετρικός περίπατος –Αναζήτηση των γεωμετρικών σχημάτων στο ανθρωπογενές και φυσικό περιβάλλον. Αποτύπωση των σχημάτων σε προσωπικές αποτυπώσεις του χώρου
Εργασία : Να κάνετε έναν περίπατο στη γειτονιά σας και να αναζητήσετε
γεωμετρικά σχήματα.
Ακολουθήστε τις οδηγίες του φύλλου εργασίας
Τετάρτη 15 Απριλίου
Θέμα: Μετρήσεις
Πατώντας εδώ θα βρείτε το αρχείο pages για την ιστορία των μετρήσεων .
Κεφάλαιο 49: Μέτρηση του χρόνου , ΒΜ, σελ. 118-119
Εργασίες 2, 5και 6 από ΤΕ, δ΄ τεύχος , σελ. 16-17
Κεφάλαιο 49: Μέτρηση του χρόνου , ΒΜ, σελ. 118-119
Εργασίες 2, 5και 6 από ΤΕ, δ΄ τεύχος , σελ. 16-17
Τρίτη 13 Απριλίου
Μαθηματικά
Θέμα:
Μετρήσεις
Κεφάλαιο
8:Μέτρηση μηκών με
εκατοστά και χιλιοστά , ΒΜ, σελ. 28-29
Εργασίες 2, 5 και 6 από ΤΕ, α΄ τεύχος , σελ. 24-25
Κεφάλαιο
49: Μέτρηση του χρόνου , ΒΜ, σελ. 118-119
Εργασίες 2, 3 από ΒΜ, σελ. 119
και
Εργασίες 1 και 3 από ΤΕ, δ΄ τεύχος , σελ. 16
Δευτέρα 12 Απριλίου
Μαθηματικά:
κεφάλαιο 8: Μέτρηση μηκών με εκατοστά και χιλιοστά (ΒΜ, σελ. 28-29)
Εργασίες :
2,4 και 5, ΒΜ, σελ. 28-29
Παρασκευή 9 Απριλίου
Επίπεδα γεωμετρικά σχήματα και γεωμετρικά
στερεά. Ποια είναι η διαφορά τους ;
- Μάθε τα ονόματα των στέρεων :
Εικόνα 1
- Μέτρησε τα στερεά:
Εικόνα 2
- Αναγνώρισε τα στερεά από ψηλά:
- Αναγνώρισε την έδρα των στερεών:
Εικόνα 4
Οι δραστηριότητες είναι από το βιβλίο
μαθηματικών της Γ΄ τάξης, της Κύπρου
Εργασίες για το σπίτι
1. Οι
παραπάνω δραστηριότητες βρίσκονται στο φύλλο εργασίας (για να το κατεβάσετε πατήστε
εδώ ). Όσοι θέλετε, μπορείτε να τις αποθηκεύσετε στις φωτογραφίες και να τις επεξεργαστείτε
με τη «σήμανση».
- ασκήσεις 3,4,5 , ΤΕ, α τεύχος
, σελ. 15
Για το επόμενο μάθημα( την επόμενη Παρασκευή ) να έχετε μαζί σας αντικείμενα του σπιτιού:
Ø με σχήμα κύβου, (π.χ. ένα ζάρι) ,
Ø Με
σχήμα κύλινδροι (π.χ. μια κονσέρβα )
Ø με
σχήμα ορθογώνιου παραλληλεπίπεδου (π.χ. εν κουτί παπουτσιών )
Ø και
να συμπληρώσετε το φύλλο εργασίας . Θα
το ανοίξετε με pages στο
ipad
Τετάρτη 7 Απριλίου 2021
Επανάληψη στους
δεκαδικούς αριθμούς
Πατήστε εδώ για
να κατεβάσετε το αρχείο pages στο iPad
Το φύλλο εργασίας βασίζεται σε δραστηριότητες του βιβλίου μαθηματικών για την Γ΄ τάξη της Κύπρου
Πατώντας εδώ θα
βρείτε το αρχείο σε μορφή pdf
Τρίτη 6 Απριλίου 2021
Επανάληψη στους δεκαδικούς αριθμούς
Πατήστε εδώ για να κατεβάσετε το αρχείο pages στο iPad
Πατώντας εδώ θα βρείτε το αρχείο σε μορφή pdf
Εργασίες :
Άσκησης 3, σελ. 32, ΤΕ
Άσκησης 5, σελ. 33, ΤΕ
Άσκησης 6, σελ. 33, ΤΕ
Δευτέρα 5 Απριλίου
38: Επαναληπτικό μάθημα
Εργασίες :
Άσκησης 1, σελ. 94, ΒΜ
Άσκησης 4, σελ. 95, ΒΜ
Τετάρτη 31 Μαρτίου
2021
Μαθηματικά
Να αξιοποιήσετε την εφαρμογή « μέτρηση» του I pad για να κάνετε μετρήσεις αντικειμένων και στη συνέχεια να συμπληρώσετε τον πίνακα της παρακάτω δραστηριότητας .
Μπορείτε να παρακολουθήσετε το video για να θυμηθείτε τις οδηγίες για την αξιοποίηση της εφαρμογής « μέτρηση» του
I
pad.
Δραστηριότητα 1:
Ø Να συμπληρώσετε τον παρακάτω πίνακα ΚΑΙ με δικά σας αντικείμενα.
Τις μετρήσεις μπορείτε να τις κάνετε
με μεζούρα ή με το iPad
ή και με τα δύο.
Φυσικός αριθμός |
Κλασματικός αριθμός Δεκαδικά κλάσματα |
Δεκαδικός Αριθμός |
Ποιο αντικείμενο |
61 εκατοστά
του μέτρου
με σύντομο τρόπο
61 εκ. |
61/100 του μέτρου ή 61/100 μ. |
0,61μέτρου
ή
0,61μ |
|
14 εκ. |
14/100 μ. |
0, 14 μ. |
Μαρκαδόρος |
7 εκ. |
7/100 μ. |
0,07μ |
Κόλλα UHU
|
195εκ |
197/100μ. |
1,95 μ. |
Πλάτος του
κρεβατιού |
22εκ. |
|
|
Πλάτος του ΒΜ
|
28 εκ |
|
|
Μήκος του ΒΜ |
46εκ |
|
|
Το πόδι της καρέκλας |
69εκ. |
|
|
Το πόδι του
γραφείου μου |
Στον παρακάτω σύνδεσμο θα βρείτε το φυλλάδιο με τη δραστηριότητα
https://drive.google.com/file/d/1csFd8fHUJw8N6EiK4GPyEymbwqadsBsf/view?usp=sharing
Τρίτη 30 Μαρτίου 2021
Εργασίες
Δραστηριότητα 3, ΒΜ, σελ. 93
ΚΑΙ
Άσκηση 3,5,6, ΤΕ , γ΄ τεύχος , σελ. 30-31.
Δευτέρα 29 Μαρτίου 2021
Ενότητα 37: πρόσθεση και αφαίρεση με δεκαδικούς αριθμούς
Εργασίες :
Άσκησης 4, σελ. 93, ΒΜ
Άσκησης 2, σελ. 30, ΤΕ
·
Αξιοποιώντας τα μικροπειράματα του ΒΜ http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/3947
και http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/3978
εξασκηθείτε στην πρόσθεση και αφαίρεση, με
άβακα, των δεκαδικών αριθμών, της Άσκησης 2, σελ. 30, ΤΕ και στείλετε τις φωτογραφίες των στιγμιότυπων οθόνης (print screen) στο drive.
Παρασκευή 26 Μαρτίου 2021
Γεωμετρικές Έννοιες
Παρακολούθηση της ταινίας Flatland.https://video.link/w/MKEfc
Στην ταινία προσφέρεται έντονη οπτικοποίηση εννοιών. Βλέπουμε τη σημειοχώρα, την
γραμμοχώρα, την επιπεδοχώρα και τον τρισδιάστατο κόσμο με πρωτότυπο και παραστατικό τρόπο.
Σημείο- Μηδενική διάσταση
Γραμμή-1η διάσταση (μήκος)
Επίπεδο-2η διάσταση (μήκος, ύψος, πλάτος, πλάτος)
Χώρος -3η διάσταση (μήκος, ύψος, πλάτος)
Εργασία :
Αφού παρακολουθήσετε το video Επιπεδοχώρα : να φτιάξετε τη δική σας επιπεδοχώρα σε ένα φύλλο χαρτί ή στο pages και να τη στείλετε στο drive .
Τρίτη 23 Μαρτίου 2021-03-23
Μαθηματικά:
Θέμα: Τοποθετώ τους δεκαδικούς αριθμούς στην αριθμογραμμή και τους συγκρίνω.
Αξία θέσης ψηφίου
Άσκηση 3, σελ. 28, ΤΕ , Γ΄ τεύχος
Αξιοποιώντας την εφαρμογή, https://apps.mathlearningcenter.org/number-pieces/,
απεικονίστε- αναπαραστήσετε τον αριθμό 14 της Άσκησης 3, σελ. 28, ΤΕ , Γ΄ τεύχος , έτσι ώστε το 4 να είναι το ψηφίο των δεκάτων στον παραπανω αριθμό . Με τον ίδιο τρόπο να αναπαραστήσετε τους αριθμούς 34 και 143
Δείτε το παράδειγμα
Άσκηση 5, σελ. 29, ΤΕ , Γ΄ τεύχος
- Αξιοποιώντας την εφαρμογή https://apps.mathlearningcenter.org/number-line
εξασκηθείτε στην σύγκριση των δεκαδικών αριθμών Αρχικά, τοποθετήστε τους στην αριθμογραμμή και στη συνέχεια συγκρίνετε τους.
Εργασίες για το σπίτι
Ασκήσεις 2 και 3, σελ. 28, ΤΕ , Γ΄ τεύχος
Ασκήσεις 5,6,7, σελ. 29, ΤΕ , Γ΄ τεύχος
Δευτέρα 22 Μαρτίου 2021
Θέμα: Τοποθετώ τους δεκαδικούς αριθμούς στην αριθμογραμμή.
Εργασίες :
- Αξιοποιώντας
την εφαρμογή https://apps.mathlearningcenter.org/number-line/,
εξασκηθείτε στην τοποθέτηση των δεκαδικών αριθμών, της Άσκησης 3,
σελ. 91, ΒΜ στην αριθμογραμμή, που
θα δημιουργήσετε ακολουθώντας τις οδηγίες των διαφανειών και στείλετε τις φωτογραφίες
των στιγμιότυπων οθόνης (print screen) στο
drive .
- Αξιοποιώντας την εφαρμογή, https://apps.mathlearningcenter.org/number-pieces/
απεικονίστε τους δεκαδικούς αριθμούς της, Άσκησης 3, σελ.
91, ΒΜ και στείλετε
τις φωτογραφίες των στιγμιότυπων οθόνης στο drive .
Πρασκευή 19 Μαρτίου 2021
Μαθηματικά - Γεωμετρία
Γεωμετρικές Έννοιες
Επίπεδο – Επιπεδοχώρα – Επίπεδα σχήματα
Κεφάλαιο 3: Γεωμετρικά σχήματα
Εργασίες
Δραστηριότητες 1 και 2 από το Β.Μ , σελ. 16
Δραστηριότητα 3, από το Β.Μ , σελ. 16. (με το ipad μπορείτε να παίξετε το παιχνίδι τάνγκραμ (διεθνώς: tangram,) http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/4416
Άσκηση 1 ΤΕ, α΄ τεύχος, σελ 14.
Τετάρτη 17 Μαρτίου 2021
Κεφάλαιο 36: Δεκαδικοί αριθμοί
· ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ τους δεκαδικούς αριθμούς σε καθημερινά πλαίσια
Τιμές προϊόντων
·
ΓΝΩΡΊΖΩ
τη γραφή και ορολογία που αφορά τους δεκαδικούς αριθμούς
·
ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΖΩ
ΚΕΡΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗ ΔΕΚΑΔΙΚΉ τους ΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΓΡΑΦΉ
Προσέχω !!
1 ευρώ =100 λεπτά
1 λεπτό =1/100 του ευρώ=0,01ευρώ
0,2 ευρώ=20/100=20 λεπτά
0,02=2 λεπτά
0,2=20λεπτά
ΕΡΓΑΣΊΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΊΤΙ
Άσκηση 3, ΒΜ . σελ. 95.
Τις τιμές των μεζέδων να τις παραστήσετε και με τα κέρματα που θα κόψετε
από το τελευταίο τμήμα του βιβλίου ή να χρησιμοποιήσετε την παρακάτω εφαρμογή
Υπολογίζοντας το ποσό στην αγοράΜικροπείραμα για τον υπολογισμό ενός ποσού σε κέρματα και χαρτονομίσματα με δύο τουλάχιστον τρόπους, καθώς και για τη χρήση δεκαδικού αριθμού για την έκφρασή του. To μικροπείραμα έχει δημιουργηθεί με χρήση εργαλείων δυναμικής γεωμετρίας και χειρισμού αλγεβρικών ψηφιακών συστημάτων (Geogebra).
Τρίτη 16 Μαρτίου 2021
Κεφάλαιο 36: Δεκαδικοί αριθμοί
·
Να
κάνετε την άσκηση 1, σελ90 , από το ΒΜ και αφού φωτογραφίσετε τη σελίδα, να τη
στείλετε στο Drive
·
Να
κάνατε τα μικροπειράματα (για ένα δεκαδικό αριθμό, τουλάχιστον, σε κάθε μικροπείραμα) της ενότητας 36, από τη ψηφιακό βιβλίο
, αξιοποιώντας το ipad και όταν ολοκληρώσετε
τις εργασίες, να στείλετε τα στιγμιότυπα οθόνης, στο drive
.
Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2021
Ο αλγόριθμος του πολλαπλασιασμού
Ενότητα 5η - Ο αλγόριθμος του
πολλαπλασιασμού
https://www.youtube.com/watch?v=P6kvTQFBX9Y&ab_channel=Inte%2aLearn
https://cemc2.math.uwaterloo.ca/mathfrog/english/kidz/mult4.shtml
Εργασίες
|
Εκτίμηση |
Υπολογισμός |
23x46= |
|
|
49x28= |
|
|
73x67= |
|
|
Ο πολλαπλασιασμός κάθετα
http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/4319
Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2021
Ο αλγόριθμος του πολλαπλασιασμού
Ενότητα 5η - Ο αλγόριθμος του
πολλαπλασιασμού
https://www.youtube.com/watch?v=P6kvTQFBX9Y&ab_channel=Inte%2aLearn
https://cemc2.math.uwaterloo.ca/mathfrog/english/kidz/mult4.shtml
Εργασίες
|
Εκτίμηση |
Υπολογισμός |
12 x26=
|
10X30=300 |
12 x 26
|
26x36=
|
|
|
54x16=
|
|
|
64x72= |
|
|
Ο πολλαπλασιασμός κάθετα
http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/4319
Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2021
Αριθμογραμή
Για να πάτε στην εφαρμογή της αριθμογραμμής πατήστε εδώ
Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2021
Επανάληψη στα κλάσματα
Σε ποιον αρέσει η σοκολάτα περισσότερο;
Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2021
Τοίχος κλασμάτων. Πατήστε εδώ
Όλες οι εφαρμογές "A Collection of Virtual Math Manipulatives¨για ipads είναι εδώ
Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2021
Κατεβάστε στο ipads σας, την εφαρμογή Fractions by The Math Learning Center
Ισοδύναμα κλάσματα και σύγκριση κλασμάτων
·
Khan Academy
https://www.khanacademy.org/math/cc-third-grade-math/equivalent-fractions-and-comparing-fractions
- Fractions by The Math Learning Center
- https://phet.colorado.edu/sims/html/fractions-intro/latest/fractions-intro_el.html
Τρίτη 22 Δεκεμβρίου 2020
ΤΕ , β΄ τεύχος , ασκήσεις 3 και 4 , σελ. 29
Για να εξασκηθείτε :
24 ΟΙ κλασματικές μονάδες και οι κλασματικοί αριθμοί
Εργασίες
Από βιβλίο μαθητή δραστηριότητα 1σελ., 62και δραστηριότητα 2, σελ 63
Από το ΤΕ, ασκήσεις 1 και 2, σελ. .28
Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2020
Εργασίες:
Στην eme θα βρείτε ένα Φύλλο εργασίας . Μπορείτε να το εκτυπώσετε και να το συμπληρώστε ή να κάνετε τις εργασίες στο τετράδιο μαθηματικών και να στείλετε φωτογραφίες
Καλό σαββατοκύριακο
Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2020
23 Οι κλασματικές μονάδες
Εργασίες
Από
το ΤΕ , β΄ τεύχος , ασκήσεις 1,2,3,4, σελ. 26-27
Για να μεταβείτε στο ιστοχώρο ΜΕ ΤΑ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΆ ΚΛΑΣΜΑΤΑ πατήστε εδώ
Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2020
Μαθηματικά
22 Εισαγωγή στα κλάσματα
Εργασίες :
Από το ΤΕ , β΄ τεύχος , ασκήσεις 1,2,3,4, σελ. 24-25
Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2020
Φυσικοί αριθμοί
Εμείς και η πλειοψηφία των κρατών στον κόσμο,
χρησιμοποιούμε το δεκαδικό σύστημα αρίθμησης,
που έχει βάση το
10,
δηλ. 10 μονάδες κάνουν 1 δεκάδα
10 δεκάδες κάνουν
1 εκατοντάδα
10εκατονταδες κάνουν 1 χιλιάδα ……
και είναι θεσιακό δηλ. κάθε ένα από τα ψηφία ενός φυσικού αριθμού , ανάλογα με τη θέση που έχει μέσα στον αριθμό έχει και διαφορετική αξία
π.χ.
ΧΙΛΙΑΔΕΣ |
ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ |
ΔΕΚΑΔΕΣ |
ΜΟΝΑΔΕΣ |
1 |
3 |
1 |
3 |
1X100 |
3X100 |
1X0 |
3X1 |
Επομένως, ο φυσικός αριθμός: 1313 =1X100+3X100+1X10+3X1
Τα 10 ψηφία στους φυσικούς αριθμούς είναι : 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9.
Φυσικοί αριθμοί :
0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13…
- · κανόνες για τους αριθμούς http://photodentro.edu.gr/aggregator/lo/photodentro-lor-8521-1822
- · ποιος είναι ο, μεγαλύτερος αριθμός http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/3744
Εργασία :
Να γράψετε τους παρακάτω αριθμούς , όπως στο παράδειγμα:
123=1x100 +2x10+3
1453=
2.981=
3333=
531=
Αύριο στο μάθημα των μαθηματικών χρειαζόμαστε:
1.
2 κόλλες Α4 ή ένα χαρτόνι, κομμένες σε 4 λωρίδες
(8 λωρίδες )
|
|
|
|
2.
τέσσερις κυκλικούς δίσκους
(μπορείτε να τους σχεδιάσετε με πιάτο ή
ποτήρι, ότι σας βολεύει)
3.
12 κουμπιά ή φασόλια ή καραμέλες …
4.
μαρκαδόρους ή ξυλομπογιές
Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2020
Την ανατροφοδότηση και όσα κουβεντιάσαμε για τα κλάσματα θα τα βρείτε στην παρουσίαση
Εργασίες:
Από το Βιβλίο μαθητή:
Ενότητα 22, εργασίες σελ.58
Για να μεταβείτε στο ιστοχώρο πατήστε εδώ
Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2020
20 Επαναληπτικό μάθημα
Εργασίες:
Από το Βιβλίο
μαθητή:
Ενότητα 20, εργασίες 2, 3 και 6 (σελ.54-55)
Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2020
Επανάληψη- Επίλυση προβλήματος
Να λύσετε το παρακάτω πρόβλημα στο
τετράδιο των μαθηματικών
Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2020
Εργασίες:
Από το Τετράδιο Εργασιών
:
Ενότητα 19, δραστηριότητα 3 (σελ.21)
Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2020
Ανατροφοδότηση
Εργασίες:
Από το Βιβλίο Μαθητή:
Ενότητα
19, Προβλήματα 2,3,4 (σελ.52-53)
Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2020
Εργασίες :
Για το επόμενο μάθημα τα παιδιά έχουν να κάνουν τις παρακάτω διαιρέσεις και αν μπορέσουν να γράψουν ένα πρόβλημα που να αντιστοιχεί στις διαιρέσεις (πχ ο αριθμός 18 μπορεί να είναι οι μαθητές της τάξης μας) :
18:4
18:5
18:3
( να εργαστούν στο δικό μας τετράδιο και να αξιοποιήσουν τη ζωγραφική )
Να εργαστούν, όπως το παράδειγμα:
Ενότητα 18 (2η διδακτική ώρα )
Ανατροφοδότηση εργασιών
Είναι σωστή η απάντηση, αλλά η ισότητα ισχύει; 58:5=11+3;
58:5=……
58:5=15;
11+3=15 επομένως !
Ποια είναι η έννοια της ισότητας (σύμβολο =) στα μαθηματικά
Εργασίες
:
Από το ΤΕ. , Τεύχος β΄
άσκηση 4 σελ. 21,
άσκηση 5, σελ 23
άσκηση 6, σελ23
Οπτικοποίηση διαίρεσης με πίνακες
ατελής διαίρεση
υπόλοιπο
Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 20
Αναστοχασμός και ανατροφοδότηση δραστηριοτήτων της eme
Ενότητα 18. Παρουσίαση εδώ
Εργασίες:
- Από το ΤΕ , β΄τεύχος τις ασκήσεις :
άσκηση 2 , σελ 18 και άσκηση 5, σελ 19
και
- στο τετράδιο των μαθηματικών τις διαιρέσεις :
23:4=
23:5=
23:6=
Για την επίλυση των ασκήσεων μπορείτε να αξιοποιήσετε το μικροπείραμα : http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/4292
Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2020
Επανάληψη στις πράξεις του πολλαπλασιασμού και της διαίρεσης
Τι κάναμε:
Ø Συζητήσαμε τις απορίες
και τις παρανοήσεις μας …..
Αναστοχασμός και ανατροφοδότηση δραστηριοτήτων της eme
Εργασία:
- Ø Να λύσετε τα προβλήματα πολλαπλασιασμού και διαίρεσης 1 (ερωτήσεις μέτριας δυσκολίας)
- Ø Να λύσετε τις ασκήσεις προβλήματα πολλαπλασιασμού και διαίρεσης 2 (ερωτήσεις υψηλής δυσκολίας )
Εργασία:
Αν έχετε απορίες να τις καταγράψετε στο τετράδιο των μαθηματικών για να τις συζητήσουμε στην επόμενη τηλεδιάσκεψη
Τις λύσεις και τις απαντήσεις μπορείτε να τις γράψετε :
β. πάνω στο φυλλάδιο (αφού το εκτυπώσετε ) και να μου στείλετε
φωτογραφίες από τα γραπτά σας
ή
γ. στο τετράδιο μαθηματικών και να μου στείλετε
φωτογραφίες από τα γραπτά σας
μέχρι τη Δευτέρα 30 Nοεμβρίου
Τρίτη
24 Νοεμβρίου 2020
Διαίρεση
ή πολλαπλασιασμός ;(
Ας θυμηθούμε :
- · Τι είναι ο πολλαπλασιασμός ;
Δείτε την ταινία
- · Ποια σχέση έχει ο πολλαπλασιασμός
με τη Διαίρεση
Δείτε την παρουσίαση
Μελετήστε τον πυθαγόρειο πίνακα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου